Xifres Administratiekantoor
De pijler onder uw financiën !

Startende onderneming

 U heeft een geweldig idee of een hobby welke u in een onderneming wilt gieten. Starten met een onderneming betekent regels, registraties, en veel ander papierwerk. Alles wat de meeste ondernemers meestal als een noodzakelijk kwaad zien en snel een ondergeschoven kindje dreigt te worden. U wilt tenslotte ondernemen; aan de slag met uw produkt !

 Dan hebben we het enkel nog over het begintraject, waarbij bijvoorbeeld een ondernemingsplan van belang kan zijn voor financiering. Wanneer u gestart bent is het vervolgtraject is een gedegen administratie, ook iets waar vaak de tijd voor en kennis van ontbreken.

In het begin- en vervolgtraject legt u de juiste basis voor een succesvolle en professionele onderneming.

Welke stappen dient u te zetten en waarbij kunnen wij helpen ?

  • hulp en checken bij uw ondernemingsplan
  • checklist voor opstartperiode

  • administratieve begeleiding
  • keuze in administratiepakket
  • Debiteuren- en crediteuren beheer
  • Opstellen van facturen

Buiten deze zaken zijn er ongetwijfeld nog andere zaken welke aan de orde kunnen komen. Deze zullen in een gesprek zeker aan de orde komen, iedere situatie en onderneming is tenslotte anders.

Meer weten ? Neem gerust contact op.